سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

الانترنت والعاالم

الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

كلام شباب بنات وولاد اليومين دوووووول

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ملك بلا مملكة
Admin

مُساهمةموضوع: كلام شباب بنات وولاد اليومين دوووووول   الجمعة يونيو 05, 2009 12:12 pm

1- انا حبيتك من اول مرة كلمتك فيها مش عارف ارتياح كدةمش عارف عملتى فيا ايه = عارف انك مش هبلة وفاهمة انى بستهبل بس اعملى نفسك مقتنعة

2-على فكرة ماضيكى ماليش دعوة بيه لانه قبل ما تعرفينى = براحة كدة قولى يا ماما عرفتى كام واحد قبلى

3-انا مقدر صراحتك وانك حكيتيلى على حبك القديم بصراحة دى صراحة نادرة ف الزمان ده=انتى بجحةاوى

4-فداكى يا ستى انى خلصت كارت الموبايل عليكى = ما انتى لو تحسى على دمك شوية وتبطلى ترنى وتتكلمى بدل الرنات

5-انا على فكرة مش عايزك تسمعى كلامى وخلاص لازم تبقى مقتنعة = ييييييييي اسمعى الكلام وخلاص ايه القرف ده

6-على فكرة اكتر حاجة بحبها فيكى عقليتك الناضجة وحبك للنقاش = نفسى اكسرلك دماغك دى

7-بس ايه رايك ف الشنطة اللى جبتلك فيها الهدية = يارب يكون نظرها ضعيف عشان ما تاخدش بالها انها شنطة هدية قديمة كانت عندى

8-طبعا مصدق ان جالك عريس النهاردةهتكدبى ليه يعنى = يااااااااااا لسه فى بنات بتعمل الحركة دى دى قديمة اوى

9-على فكرة انتى امورة اوى النهاردة = مش عارف ايه البلاوى اللى بيحطوها على وشهم دى

10-ما تعيطيش دموعك غاليه عليا اوى = خلاص بقى انتى هتعيشيلى ف دور الشهيدة ولا ايه
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كلام شباب بنات وولاد اليومين دوووووول   السبت يونيو 06, 2009 1:07 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه انت ظالم البنات ليه
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://tameem123.ahlamontada.com

كلام شباب بنات وولاد اليومين دوووووول
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1